reklama

Nahota po anglicky alebo Ako som nezapadla

Včera som sa opäť raz vybrala do fitness centra. A ako vždy som sa vidiac vchod do dámskych šatní nezdržala smiechu. Obávam sa, že tak skoro sa tohto zlozvyku asi ani nezbavím, pretože táto miestnosť mi ešte dlho bude pripomínať jedno z mojich prvých stretnutí s britskou „kultúrou“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (69)

Návšteva ‘fitka‘ je v podstate činnosť celkom jednotvárna, predpokladám, že všetci tam ideme zhruba za tým istým účelom. Ponaťahovať svaly. Zlepšiť kondičku. Zbaviť sa pocitu viny za tie 3 veterníky, ktoré som predtým večer pažravo ‘zbaštila‘. Prípadne obzerať jedincov opačného pohlavia (niektorí zrejme aj toho istého…). Pochybovala som, že by ma čakali nejaké prekvapenia.

Pri prvej návšte môjho ‘anglického‘ fitka šlo všetko fajn. Nespadla som z bežiaceho pásu. Vedela som použiť väčšinu posilňovacích strojov. Pri brušákoch som nefučala rádovo viac ako moji spolutrpitelia. A tak som podľahla ilúzii, že som celkom zapadla. Veď čo ma už len môže postihnúť cestou von z tejto budovy?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na Slovensku môj odchod z fitka vyzeral nasledovne: šatňa, osprchovať sa, natrieť sa telovým mliekom , obliecť sa a odchod. Jednoduché, nenáročné. V Anglicku som postupovala svojim osvedčeným spôsobom – šatňa, osprchovať sa, natrieť sa telov……. Náhodou som zdvihla zrak a obzrela sa okolo seba. Polovica prítomných dám na mňa pozerala s výrazom nefalšovaného prekvapenia. Druhá polovica sa intenzívne snažila niečím zamestnať aby mohli upierať zrak niekde inde. Čo sa deje? V okamžiku som zvážila všetky možné aj nemožné vysvetlenia. Hrozivé staré vojnové zranenie? Nie, nemám. Depilácia? Zvládnutá. Fúzy? Nevlastním. Výška? Váha? Primeraná. Skúšala som na to ísť z inej strany. Kde sa nachádzam? Vo fitku. V dámskej šatni. Tri metre napravo od spŕch, hneď vedľa mojej skrinky. Nie na ulici. Nie v kancelárii. Nie na futbalovom štadióne. Takže som tam, kde mám byť. Predpokladám, že nesmrdím. Sprchovala som sa. Tak prečo preboha na mňa všetci …..V tom mi to došlo. Bola som jediná nahá osoba v miestnosti plnej “oblečených” žien. Zaregistrovala som existenciu uzamykateľnej kabínky na prezliekanie, ktorú som dovtedy poklada za nejaký úložný priestor. Videla som všetky tie ženy a dievčatá, ktoré sa balansujúc snažili navliecť do spodného prádla pod uterákom. Mnohé z nich len prehodili vetrovku cez prepotené oblečenie a bežali domov. A ja som tam spokojne postávala a natierala sa telovým mliekom!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zvážila som svoje možnosti – rýchlo sa zabaliť späť do mokrého uteráka (brrr…!) a tváriť sa, že som naň v nejakom poblúznení mysle zabudla. Alebo dokončiť začaté a odísť so vztýčenou hlavou. Predpokladám, že tušíte, ktorá možnosť zvíťazila. A dokonca som našla v sebe silu prísť do toho fitka znova a znova a trápiť tam prítomné dámy svojim “pohanským” chovaním. Ale zvykajú si. Pomaličky.

Pred týždňom som zazrela vo fitku novú tvár. Nevypadala veľmi britsky. Vyšla zo sprchy, utrela sa a siahla po telovom mlieku…

Miriam Novanská

Miriam Novanská

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovenská Londýnčanka. Zoznam autorových rubrík:  Londýn mojimi očamiNa cestáchNa čo myslímKultúraSpoločnosťBritské médiaNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu