reklama

Po roku

Dnes je deň ako stvorený na ničnerobenie. Bohužial nás zase raz nahnali do práce a tak každý zaháňa tých pár hodín do konca pracovnej doby ako sa dá (len nie prácou, samozrejme, kto by sa už len vedel v pred-silvestrovský piatok na niečo podobné sústrediť.) Ja som sa rozhodla prečistiť si svoju moju e-mailovú schránku. A prehrabávanie v starej pošte mi prinieslo prekvapujúce zistenie. Že je to už rok, čo som, vtedy pre mňa ešte neznámemu mladému mužovi z redakcie SME (Tomáš, mám to u teba!:-), poslala krátku správu. O tom, že sa mi páči rozbiehajúci sa projekt BLOG.SME.SK. A že možno by som mohla občas niečo napísať. O Londýne, o slovenskej komunite, o mojej práci… Súhlasil a potom ma ešte dva ďalšie týždne nakopával, kým som sa odvážila niečo uverejniť. Nakoniec som ani tak veľmi nepísala o Londýne. Či o práci. Odvážila som sa písať o osobnejších veciach. O tom čo cítim, na čo myslím a z čoho mám strach. Kládla som otázky. A dostávala odpovede. Často v diskusii, často súkromne. Dobré aj zlé. Veselé, smutné aj zahanbujúce. Občas plné výčitiek a občas iba jednoduché Ďakujem. Posledný rok bol pre mňa zvláštny. Nielen tým množstvom udalostí, ktoré sa prihodili. Nielen tým, že prišiel

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Miriam Novanská

Miriam Novanská

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovenská Londýnčanka. Zoznam autorových rubrík:  Londýn mojimi očamiNa cestáchNa čo myslímKultúraSpoločnosťBritské médiaNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu