reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miriam Novanská

Miriam Novanská

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovenská Londýnčanka. Zoznam autorových rubrík:  Londýn mojimi očamiNa cestáchNa čo myslímKultúraSpoločnosťBritské médiaNezaradenéSúkromné

reklama

Na cestách

Zbohom sloboda!

Miriam Novanská

Zbohom sloboda!

Tak a dorazilo leto! A s ním enormný nárast pompéznych udalostí s názvom – anglická svadba. Minule som sa dočítala, že viac ako dve tretiny všetkých britských svadieb sa konajú v lete. Ani sa nečudujem, šanca na deň bez dažďa sa podľa mojich odhadov zvyšuje z mizivého pol percenta počas zvyšku roka tak asi na 10% v letných mesiacoch. A samozrejme, ktorá svadba by sa zaobišla bez skvelej predohry s názvom Rozlúčka so slobodou? A tak tu máme teda špičku sezóny Stag a Hen parties.

  • 30. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 932x
  • 64
Mince vo fontáne

Miriam Novanská

Mince vo fontáne

Rím. Horúci májový večer. Fontana di Trevi.

  • 8. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 642x
  • 14
Momentky z Havany

Miriam Novanská

Momentky z Havany

Po mojej februárovej dovolenke som dostala niekoľko odkazov pátrajúcich po tom, kedy uverejním svoje dojmy z Kuby. Úprimne, veľmi sa mi do toho nechcelo. Niežeby som bola sklamaná. Naopak – Kuba vo mne vyvolala také množstvo pocitov a reakcií, že som sa rozhodla sa najprv trocha „ukľudniť“ a až potom dať svoje dojmy na papier (teda v tomto prípade na web). Takže na začiatok zatiaľ aspoň malá chuťovka vo forme niekoľkých momentiek z Havany.

  • 24. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 545x
  • 54
Dovolenková

Miriam Novanská

Dovolenková

Nedávno ktosi v diskusii podotkol, že vraj „fičím“ na endorfínoch. Aj keď zdanie môže klamať, dnes by som mu dala asi za pravdu – dnes totiž úplne nehanebne prekypujem energiou a šťastím. A náladu mi nepokazí ani totálny kolaps londýnskej dopravy alebo neočakávané krupobitie. Začína konečne moja vytúžená dovolenka!

  • 21. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
reklama
SkryťZatvoriť reklamu